Friday, March 29, 2013

Bukti sekeping gambar - Behind The Scene

Assalamualaikum

Dulu kalau di tanya ''apa hobi awk?'' Dengan yakin tanpa sangsi lagi aku akan jawab ''jalan2..keluar dengan kawan''. Seterusnya aku berharap sgt agar org tak kan tanya ''biasa awk g mana and dengan sape? Masa mana pergi?'' Sebab jawapannya sgt jujur. ''mana2 lah,dengan sape2 je kwn yg ajak. (kwn yg dipercayai la) masa mana pun x kisah..'' that means malam ke siang ke,kalau ade peluang and ciri-ciri keselamatan yang agak tinggi, u go, i go :) 

Tp itu semua dulu. Sejak sem 4-5, i've changed a lot until now. Sedar x sedar rupanya hobi dah berubah. Bila orang tanya,sekali lagi dengan yakin dan tanpa sangsi, ''hobi saya blogging and shooting'' tp lepas sebut perkataan shooting tu,cepat2 aku betulkan persepsi and mentaliti orang dengan menjelaskan bahawasanya  ''mksud saya bergambar. Jadi talent utk photoghrapher or klu org ade suh jadik model,sy on'' Bunyi nye macam ini semua poyoooooooo tp itulah hobi aku sejak itu hingga kini.  Tp yg jadik model tu mmg tak selalu la sbb aku tak cukup inci dan x cukup alat mekap nak bg cantik. Hahaha. Juga tak cukup isi untuk bg nampak mantop. Kekekekeee. So thats y sy lebih familiar dengan aktiviti2 jadi talent. Outing sana sini untuk menghiburkan hati dan mengekspresikan diri. 

Hewhew. Itu lah mukaddimah hari ini... Kat bawah nie disebalik tabir masa shoot kat studio saudara dengan Ezwan Othman. 

Jubah jubah,kebaya, ayuh dapatkan di pasaran! Aku pun x tau dr mana sbb tugas aku bukan utk promote jubah tu. LIKE. LIKE. :)  Yg nie kitorang wat dua sesi. Kat indoor - studio n outdoor . Kat tanah lapang. 


Ini bukti muka aku nampak lebih cerah dalam gambar berbanding di alam nyata.
Haha! :p 

Nie plak bukti kening aku lebih tebal berbanding di alam nyata
haha sekali lg =P
(Nie mentang2 kena pakai purdah,mata je touch up. yg lain tak. jimat mekap. haha! apekah? http://her skin care. com
 
Nie plak bukti perut aku buncit berbanding di alam nyata yg leper je.
aduhai jubah ! :p

Next,bukti photoghrapher yg tekun lagi berusaha demi gambar terbaiknya
hee :P

Nie bukti aku x cukup isi!
bye

Bukti aku tgh mendapatkan feel dengan cara mengelamun
''kalau dapat kawen dengan Kamal Adli pun ok jugak kan''
+_+

Nie bukti aku tak pernah berdua-duaan dengan phoroghrapher lelaki owkayyyyyyyy :)
Sahabat sejati,sentiasa melindungi! 
I MISS U GIRLS
Dan akhir sekali,ingin saya buktikan kat Ida dan Asmah bahawasanya sesiapa sahaja boleh memiliki Samsung Galaxy SIII dengan melihat infonya disini ! Samsung@dream

No comments: