Thursday, May 2, 2013

Expectation pada pasangan

Assalamualaikum

Setiap kali cuti benda nie akan timbul. Maybe perbezaan ini terlalu ketara. Sampai salah seorang tak mampu nak bagi yang terbaik untuk orang lain. Masing2 nak ikut prinsip masing2.

Aku expect yang positif dan sweet. Macam tiap kali cuti,nak balik kampung masing2, aku expect yang kami akan ada waktu yang berkualiti bersama pada malam tu sebelum masing2 bertolak esok. Sbb bagi aku, nak berpisah sekejap mybe dalam 2,3 hari, pasti akan timbul rindu bila berjauhan nanti. Walau pun tidaklah sejauh Abu Dhabi. Tapi bagi aku, yes. tetap istilah berpisah tu wujud walau sekejap. So aku expect mybe dinner sama2. Atau adanya 1 perbualan panjang, yang lebih dari 5 minit kalau aku bisa dapat.
Tapi tak pernah .

Sbb bagi dia ''ala mcm laaa xkan jumpa lg dah lepas nie''
''mcm la x pernah jumpa sebelum nie''

bye



No comments: